Naše dlouholetá zkušenost říká, že lidé si cení svého majetku více než svého zdraví. Daleko častěji si raději pojistí nemovitost než své zdraví a příjem. Tak si zkusme ukázat jak to funguje u pojištění domu. Lidé si pojistí svůj majetek a myslí si, že mají vyřešeno. Na smlouvu se nepodívají několik let. Jejich majetek ovšem roste na ceně, protože své bydlení vylepšují. Jejich stávající smlouva pak už neodpovídá aktuálnímu stavu.
„A průšvih je na světě. Pojišťovna Vám proplatí pouze to co máte ve smlouvě.“
Co se stane, když se klient rozhodne a využije nabídku jiné pojišťovny. Pošle výpověď stávající smlouvy. A tady je potřeba dávat pozor.
Vždy je potřeba si pohlídat 6-ti týdenní výpovědní dobu. A rozhoduje i jeden jediný den. I když se výpověď opozdí o jeden den pojišťovna sice výpověď příjme ovšem posune ji o celý rok. A pokud se stane, že zrovna v době výpovědi dojde k pojistné události: „Třeba myš, která se prokousala přes venkovní jednotku klimatizace až do domu a zkratovala vnitřní jednotku a tím ji spálila.“ Jak se zachová pojišťovna, která ví, že klient po roce odchází ?
V žádném případě nebude plnit výměnu celé klimatizační jednotky. Bude plnit pouze zkrat. No a pokud nevíte jak se odvolat a jak obhájit způsobenou škodu dostanete pouze 5.000,-. Ovšem za tuto částku si novou jednotku nepořídíte, bohužel.
Pokud chcete, aby Vám pojišťovna plnila vše co má, musíte mít k ruce někoho kdo rozumí tomu jak to udělat.
Pokud chcete ZDARMA kontrolu Vaší smlouvy vyplňte náš formulář níže. Ozveme se Vám.